Veckan

Kan väl sammanfatta dom här dagarna när jag verkligen inte haft någon blogglust.
 
I måndags kom jag alltså hit till pappa och jag ska va här tills på söndag. När vi kom hit satt vi hemma lite och åkte sedan till stranden. Stannade dock inte så länge eftersom det blåste asmycket och va askallt ;)
 
I tisdags minns jag inte vad vi gjorde så förmodligen inget särskillt.
 
Igår åkte vi till en minigolfbana där vi träffa pappas gudson, hans pappa och jaa vi körde minigolf. Fy vad jag hatar.
 
Idag kommer vi nog bara vara hemma och ha det mys.
 
Haha, vet ser ledsen ut och bara allmänt hemsk men har inga bilder och tänker inte fota nu, så ni får klara er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0