Serier

Tänkte tipsa om lite serier jag ser på som funkar utmärkt att fördriva tiden med om man inte har nåt för sig en grå sommardag. Eller när som helst :3 Texten blev asliten..:/
 
Pretty Little Liars
Det här är nog en serie som dom flesta har hört talas om.
Den handlar om några ungdomar som blir mystiskt förföljda av någon/några och dom försöker ta reda på vem det är utan att hen förstör allt för dem. (Låter som Scooby doo, men jag suger på att förklara ;) ) Grymt bra är det iaf!
 
 
Gossip Girl
Den här serien har nog också de flesta hört talas om. Den handlar i alla fall om ett par personer som bor i New York och deras liv med en ständig skvallerblogg som skriver om allt dom gör osv.
 
 
 
The Vampire Diaries
Som ni kanske hör på namnet handlar TVD om vampyrer. Själv tycker jag att det låter väldigt tråkigt och fantasy likt (gillar inte så mycket sånt) men jag har verkligen fastnat framför den här serien. Vet inte vad mycket mer man kan säga eftersom jag fortfarande är på säsong ett men kolla vetja!
 
 
90210
Förut kollade jag väldigt mycket på den här serien, men slutade av någon anledning, men har nu börjat igen vilket jag verligen inte ångrar. Jag har dock inte kommit så långt i den här serien heller, men den handlar om några ungdomars liv i Beverly Hills.
 
 
Alcatraz 
Alla har väl hört talas om fängelset Alcatraz i något sammanhang? Serien handlar om att alla fångar osv hade försvunnit ur fängelset flera år tidigare och sedan dyker de upp igen i samma skikt (ålder, utseende osv). Några personer försöker då stoppa dem och så. Är bättre än vad det låter. Det enda negativa är att det bara skapades en säsong pga låga tittarsiffror.
 
 
 
Trycker ni på nåt av det som tillhör serien kommer ni till avsnitt 1 på swefilmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0