Haft fullt upp

Hej! 
Hela den här vecka har jag varit i kyrkan ca 5 timmar per dag. Detta eftersom att vi har övat inför konfirmationen som jag har imorgon och för att göra de sista sakerna som var planerade inför vår konfatid.
Min konfatid har varit helt underbar! Jag kan berätta om den sen nån gång när jag har mer tid.
 
Men nu ska jag lägga mej, ska upp klockan 5. Det känns ju jäkligt bra. Näst sista dagen på sommarlovet och så men det är verkligen värt det! Är det någon som funderar på att konfirmera sig så tipsar jag starkt om det. 
 
Men nu får vi ta och säga godnatt och hoppas på att morgondagen blir lyckad och att det inte öser ner helt och hållet.
 
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0